Portugal

3 juli 2014 - Arnhem, Nederland

IMG_0190Ja, mijn campertje verkocht, nu een heuse minicamper gemaakt met mijn auto. Ik heb besloten een reis te gaan maken naar Portugal. Maar ik wacht eerst de finale van het WK af. Dus op maandag 14 juli vertrek ik. Heb er erg veel zin in. Het volgende bericht op Facebook geplaatst:

Vandaag een uiterst efficiënt dagje gehad namelijk de achterbank uit mijn Berlingootje gesloopt en er zo een minicampertje van gemaakt. Zo kan ik volgende week heerlijk op pad. Wie heeft er nog een klein matrasje voor mij van ca. 1.45 x 1.45?
 Advies Betsy: stoelkussens van de kringloop; Peter vd Hoef een laagje stro.

Ik voel het meest voor het eerste advies, stro kriebelt zo aan je billen.

Hieronder even mijn inloggegevens voor deze 2014 reis: zet in de adresregel: http://bram2.reislogger.nl, vervolgens "reisverhalen"  Portugal

Onthoudt hierbij goed dat mocht ik een paar dagen niets publiceren dat dat dan meestal ligt aan het feit dat ik geen wifi bij de hand heb, dus "geen bericht goed bericht".

Ik vind het leuk om zo af en toe een reactie te ontvangen.

reactie van Charles Bodt:

Las dat je volgende week met de auto naar Portugal gaat, wens je bij deze een hele fijne reis toe. Mocht je onverhoopt met panne komt, de lokale sleepdienst heb ik al paraat voor je

10530768_771216222901379_3909940068794085253_n[1]

1. Michiel:
    24 juli 2014
    Geinig...

Ik kan je nu ook volgen...

Ik ga even al je berichten lezen